Jaar | 2020 |
Klant | Apotheek Clerinx |
Omschrijving | Branding Apotheek |
Locatie | Tongeren, België |
Bij FRAGMAT geloven we dat het ontwerp van zowel het gebouw als de branding essentieel zijn om de identiteit van je merk te versterken. We streven ernaar om elk detail in het ontwerp te perfectioneren, want kleine details maken het design én het verschil. Met onze doordachte aanpak en jouw corporate identity als basis zorgen we ervoor dat je investering in een nieuw ontwerp wijs en logisch is.
Bij het ontwikkelen van de branding van Apotheek Clerinx hebben we ons laten inspireren door de kernwaarden van de apotheek. We wilden een logo creëren dat eenvoudig, herkenbaar en tegelijkertijd een knipoog naar de apotheeksector bevatte. Daarom hebben we de 'K' van Karolien op een simplistische wijze in het logo verwerkt, met als toevoeging een vijzel. De vijzel is een symbolisch instrument dat staat voor de traditionele bereiding van geneesmiddelen en verwijst naar de expertise en zorgzaamheid van het team.
Binnen de apotheek hebben we speciale aandacht besteed aan het creëren van een advieshoek waar je terecht kunt voor persoonlijk advies. Op het puntje van de 'i' in het woord 'advies' kun je ook de vijzel terugvinden, als een subtiele verwijzing naar de apotheeksector.
Gezien de speciale focus van Karolien op make-up, hebben we gekozen voor vrouwelijke kleuren, zoals tinten van vuilroze en beige, die de warmte en vriendelijkheid van de apotheek weerspiegelen. Deze kleuren werden aangevuld met zwart, wat zorgt voor een sterkere uitstraling.
Bij FRAGMAT geloven we dat het ontwerp van zowel het gebouw als de branding essentieel zijn om de identiteit van je merk te versterken. We streven ernaar om elk detail in het ontwerp te perfectioneren, want kleine details maken het design én het verschil. Met onze doordachte aanpak en jouw corporate identity als basis zorgen we ervoor dat je investering in een nieuw ontwerp wijs en logisch is.
Ook beter
opge-merkt
worden?
Contacteer ons vandaag nog.